سوالات متداول

میتوانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده برایتان در سامانه رهگیری مرسولات پستی به نشانی tracking.post.ir وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید.

در حال حاضر امکان لغو سیستمی سفارشات ممکن نیست اما در صورتی که قبل از ارسال مرسوله خود ، با استفاده از سیستم چت آنلاین موجود در سایت درخواست خود را اعلام نمایید واحد لجستیک جامکس سفارش شما را لغو میکند و هزینه را عودت میدهد.

امکان خرید اقساطی برای تمام کاربران ممکن نمیباشد و فقط تحت شرایط خاصی برای سفارشات با مبالغ بالا و با هماهنگی مدیریت مجموعه امکان پذیر است.

دقیقا مطابق با تعرفه ارسال شرکت پست محاسبه میشود.

در صورتی که کالای خریداری شده شرایط مرجوعی را داشته باشد میتوانید از طریق چت آنلاین داخل سایت اقدام به مرجوعی کالا خود نمایید.

تمام محصولات ضمانت سلامت فیزیکی را دارا میباشند.

این امکان به صورت سیستمی وجود ندارد. میتوانید از چت آنلاین استفاده کنید و با ارتباط با ادمین سایت آدرس خود را ویرایش نمایید.